Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

Egyéb fontos Információk

 - A Műszakiworld Online webáruház átvevőpontja nem hagyományos bolt vagy üzlet, ezért csak online regisztrált, megrendelt csomagokat tudunk itt átadni. Műszakiworld online webáruház weblapján található állandó illetve szezonális online azaz interneten értékesített termékeink nincsenek raktáron, nagy részt "Rendelhető termékek" melyek megvásárlására  az online azaz internetes webfelületen van lehetőség vagy telefonon is megrendelhetőek. A termékek beszerzése több központi külső Logisztikai raktárakból történik, és 1-3 munkanap alatt általában beszerezzük és áttudjuk adni vevőink számára. - Címünk: 1042 Budapest-újpest, Petőfi utca 18  Ügyfélszolgálati telefonszám: +36-1/793-5754  vagy +36-1/785-5324 +36-20/552-0887  - Elérhetöségünk: Hétköznap: 08:00-16:30 Hétvégén: Zárva - Parkolás: Az utcában.

Itt tájékozódhat, hogy milyen jogok illetik meg Önt a webshopon történő vásárlás esetén.

 

Milyen fizetési lehetőségek vannak?

 

  1. Készpénzes fizetés lehetőség: a megrendelt termékek/szolgáltatàsok,készpénzes kifizetése! A megvásárolt termékek/szolgáltatás árát a szervizes kollégáknál kell kifizetnie a termék, vagy szolgáltatás átvételkor, készpénzben.
  2. Banki Átutalásos fizetés lehetőség:  Biztonságos készpénz nélküli fizetési mód a banki átutalás. Ebben az esetben,önnek kell a vásárlásának végösszegét saját bankszámlájáról átutalnia. (előre vagy utólag)
  3. Bankártyás fizetés lehetőség: Mastercard, Visa, Maestro típusú bankkártyákal is tud webáruházunkban fizetni, (Átvételi Ponton történő) a terminál helyhez kötött tehát ezt a szolgáltatást a 1042.Budapest, Petőfi utca 18-számú irodánkban lehetséges!  
  4. Utánvét fizetés lehetőség: (fizetés a csomag átvételekor) Utánvéttel történő készpénzes fizetés esetében Ön a terméket kézbesítő futárnak fizeti készpénzben.

 

 

 

  • Ki minősül fogyasztónak?

A Polgári Törvénykönyv és a 45/2014. (II.26.) kormányrendelet alapján csak a magánszemélyek (természetes személyek) minősülnek fogyasztónak. Csak a fogyasztókat illetik meg internetes vásárlás esetén a fogyasztói jogok (így az indokolás nélküli elállás joga is).

  • Az elállást nem kell indokolni

Internetes vásárlás esetén a fogyasztót megilleti a 14 naptári napos elállási jog. Ez azt jelenti, hogy amennyiben a szerződéskötést követően a szerződéstől bármely okból – tehát akkor is, ha a termék egyébként megfelelően működik, nincsen semmi baja, de például mégsem tetszik – a fogyasztó vissza akar lépni, úgy ezt indokolás nélkül megteheti, és a megrendelt termék árát visszakérheti.

  • Az eladó visszatérítési kötelezettsége

Ha a fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelően eláll a szerződéstől, az Eladó legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket, így a szállítási díjat is.

  • Az eladó visszatérítési kötelezettségének módja

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelő elállás vagy felmondás esetén az Eladó a fogyasztónak visszajáró összeget a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A fogyasztó kifejezett beleegyezése alapján az Eladó a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti. A Fogyasztó által hibásan és/vagy pontatlanul megadott bankszámlaszám vagy postai cím következtében történő késedelem miatt az Eladó-t felelősség nem terheli.


 

 - A Sanimix hidromasszázs kabinok, elektronikával rendelkező hidromasszázs kabinok, gőzkabinok esetében kérjük, érdeklődjön e-mailben vagy telefonon rendelés előtt, a pontos raktárkészletről. Valamint a hidromasszázs kabinok, elektronikával rendelkező hidromasszázs kabinok, gőzkabinok esetében az 1 -év Garancia csak Sanimix Kft szakszervize által történt beszerelés és beüzemelés esetén érvényes! Saját beszerelés esetén a biztosított 1-év garancia érvényét veszti! SANIMIX Kereskedelmi Kft. 1225 Budapest, Angeli u. 68 Tel.: (+36) - 1 - 207 - 3234 Fax.: (+36) - 1 - 207 - 6026 Mobil : +36-30-936-6044 Nyitvatartás: H-P 8:00 - 16:30

 

- Felhívjuk Tisztelt Ügyfeleink/Vásárlóink figyelmét, hogy a Zuhanykabinok szállítási díjazása, nem normál csomagnak számítanak, a csomagok a futárszolgálat depojában görgős szállítósoron haladnak keresztül, ezért nem léphetik át az egyes méret- és súlyhatárokat. Súlykorlátozás: max: 46 kg. Ez feletti küldemény teljesen eltér a normál szállítási díjtól. (Valamint ha: Túlsúlyos, Túlméretes, Törékeny a küldemény.)


 - A garanciális igény a készülék dobozában található jótállási jeggyel vagy a készülék számlájával érvényesíthető közvetlenül az importőr vagy gyártói márkaszervizben.

 

iIlyen példa az Orion termékek Központi szervize:  A Flag Kft. központi címe: 1083 Budapest, Práter u. 51. Nyitvatartás: Hétfőn, Kedden, Csütörtökön 9.00-tól 16.30-ig Szerdán 9.00-tól 17.30-ig Pénteken 9.00-tól 15.00-ig Telefonszámok: - központi szerviz: (06-1) 210-0344 - információkérés, garancia jegy rendelés: (06-1) 210-2774 - szervizhálózat adminisztráció: (06-1) 210-2774 - gazdasági ügyek: (06-1) 210-2774 - diszpécserközpont: (06-40) 200-407 · 06-305-600-700 · 06-1-299-0195 · 06-705-211-192 Fax: (06-1) 210-2775 e-mail: info@flagservice.hu


 

Fornello Maxi (Siesta gázkályha) Mobil infrasugárzó esetében: PAKOLE Szerviz Kft, 8000 Székesfehérvár, Börgöndi út 8-10, Hortolányi Balázs  Tel: +36-30/277-8315 Márkus Gábor Tel: +36-30/206-3134  E-mail: szerviz@pakole.hu